wtorek, 18 grudnia 2012

Roczek xx

Heeeej ! :) xx
Pewnie nie wiecie, ale w tę sobotę (15 grudnia) minął rok od kiedy dodałam pierwszy rozdział na tym blogu ! :D Strasznie szybko to zleciało ;o
No i tak w ramach prezentu chciałam Was poinformować, że pracuję nad drugą częścią Amandy i Niall'a :D (z fabułą pomogła mi nieco Ronnie, za co bardzo jej dziękuję xx)
Czy coś z tego wyjdzie ? Niestety, nie mogę Wam tego zagwarantować.. Aczkolwiek chcę, żebyście wiedziały, iż bardzo się o to postaram ! :) Póki co mam już 4 nowe rozdziały, ale zacznę je dodawać dopiero, gdy będę mieć ich więcej :P Chcę mieć pewność, że nie wypalę się już po kilku rozdziałach. Poza tym jestem w 3 gim., więc potem mogłabym mieć problem z regularnym pisaniem.. A w ten sposób będę mieć już większość gotową ! :)
Mam nadzieję, że się cieszycie :D I że jeśli druga część wypali, to będziecie tu razem ze mną ! :)
Całusy,
Olga

P.S. KOOOOOOOOOCHAM WAS ! <3333333333

23 komentarze:

  1. jeeeeezu CUD SIE STAŁ! na prawde !
    tak bardzo chciałam żeby była 2 część !!!!!!
    DZIĘKI,DZIĘKI,DZIĘKI ;*
    KOOOOCHAM CIE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet sobie nie wyobrażasz jak się cieszę :)
    Twoje opowiadanie było po prostu genialne i już nie mogę się doczekać kiedy pojawi się kolejny rozdział:)
    Uwielbiam Cię :*
    Aleksia

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pozytywnego w moim pechowym dniu :D
    Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo się cieszę :)
    Kocham Cię i twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ganialnie, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem na tak, przeszłaś dalej. hahhahahhahahaha Nie ale na serio bardzo się cieszę że piszesz drugą część xDDDDDD Mam nadzieję że dasz znać jak coś się pojawi, moje gg masz więc jak coś to pisz, będę czekać ; ***
    Pozdrawiam i wesołych świąt ;D
    Dżela ; *********

    OdpowiedzUsuń
  6. YES YES YES !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana :)http://marlentomlinson-hazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie! Opowiadanie skończyłaś dość dawno ,a ja dalej pamiętam fabułę.Kocham cię za to ,że będzie ta druga część ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. aww , jak się ciesze <3 nie mogę się doczekać ! :)
    wpadnij do mnie :) http://coldcoffee16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać :D Jak tak wspominam te pierwsze rozdziały to ryczeć mi się chce tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 Odkryłam tego bloga 3 dni temu w te 3 dni przeczytałam wszystko <3 Dość długo jak na mnie ;p ale niektóre momenty musiałam przeczytać kilka razy :)są wspaniałe Loffki <3
    PS
    A nie mogłabyś zrobić tak jakby zwiastunu ? Bo naprawdę nie wytrzymam ,tak wiesz tylko by wprowadzić w nową część tak tylko z tych pierwszych rozdziałów ,tak tajemniczo by nas ciekawość potem zżerała <3 Naprawdę bym się cieszyła gdybyś zrobiła nam taką niespodziankę :D Więc jak ? Da się coś zrobić z zwiastunem ?

    Plisss twoja wielka fanka <3 Cat:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, całkiem niezły pomysł :D Chociaż nie wiem, czy mi to wyjdzie :s Ale postaram się ! :D xx

      Usuń
    2. Dzięki <3
      Postaraj się ;p
      eeee tam jak dla mnie morze być tak na szybko coś ...byle by szybko ;p

      Usuń
  12. kocham tego bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,nominuję cię do Liebster Award :D Tu dowiesz się więcej ---> http://i-will-catch-you-if-you-fall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. BĘDĘ ZAWSZE BĘDĘ KOCHAM KOCHAM KOCHAM... CZEKAM ZACZĘŁAM PISZCZEĆ JAK SIĘ DOWIEDZIAŁAM. DODAWAŁ BŁAGAM NIALL I AMANDA TO NAJPIĘKNIEJSZA HISTORIA KIEDYKOLWIEK. KOCHAM JA I CZEKAM NIECIERPLIWIE. KIEDYŚ SPAMOWAŁAM Z LINKIEM
    wheheopenhisarms.blogspot.com
    DZIŚ ZA TO JEST

    sweet-lucky-life.blogspot.com


    Enemy.xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę <3
    Przeczytałam sporo opowiadań.
    Jednak to twoje najbardziej mi się spodobało.
    Zawsze jak ktoś prosi o polecenie jakichś blogów od razu polecam twojego :)
    CAN'T WAIT <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy dodasz???

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Czekam i mam nadzieję, że wogóle coś z tego wyjdzie, bo to było najbardziej niesamowite opowiadanie jakie czytałam..... Naprawdę masz do tego talent i jesteś wspaniała... <3

    OdpowiedzUsuń