czwartek, 15 grudnia 2011

Kilka słów ode mnie

No tak... jak to na mnie przystało zapomniałam ;p Chciałam najpierw napisać wstęp, no ale skleroza jak zwykle wygrała. Więc wstęp będzie po rozdziale pierwszym ;p
Akcja mojego opowiadania będzie mieć miejsce w Londynie. Cała fabuła narodziła się w mojej wyobraźni, więc przepraszam gdyby któreś fakty kolidowały z rzeczywistością. Mam nadzieję, że komuś spodoba się moje opowiadanie ;) Nowe rozdziały, będę dodawać co kilka dni. Niestety może zależeć to od szkoły i tego czy będę miała wenę ;p Jeśli podoba Wam się mój blog proszę komentujcie moje posty. Wam zajmie to tylko chwilę, a dla mnie znaczy bardzo wiele i wywoła uśmiech na mojej twarzy ;) I będzie oczywiście znakiem, że mam po co pisać. Aha, i jeśli chcecie być na bieżąco informowani o nowych rozdziałach, piszcie do mnie na twitter'a @ComeToPoland1D albo na gg: 11464231.
Jeśli ktoś przeczytał te wypociny, to bardzo dziękuję i mam nadzieję, że za bardzo nie zanudziłam ;p
Całusy,
Olga

5 komentarzy:

  1. Super blog! Wprawdzie tematyka nie do końca w moim guście, ale na pewno będę tu zaglądał ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nstępny rozdział ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Blog jest najlepszy :**
    P.S Bardzo prosze o szybkie dodawanie nastepnych rozdziałów poniewaz nie umiem się doczekac <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejne ! <3 świetnie piszesz, zapraszam też do mnie:
    http://meandmylove27.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń